CricksyDog často kladené otázky

Pokud zde nenajdete odpovědi na své otázky, kontaktujte nás jednou z níže uvedených možností!

E-mail

Na všechny e-maily se snažíme odpovídat do hodiny. Pokud máte nějaké složitější dotazy, rozhodně doporučujeme poslat nám email. Můžeme vám tak se vším důkladně pomoci! Naše e-mailová adresa je ahoj@cricksydog.cz

Facebook

V případě, že chcete téměř okamžitou odpověď na vaši otázku, napište nám na Facebook. Prosím, nekomentujte své dotazy pod některou z našich fotografií, protože by se mohly snadno ztratit a zůstat z naší strany bez odpovědi. Napište nám přímo!

Obsah

KRMIVO PRO PSY CRICKSYDOG

DORUČENÍ BALÍKU

ZPŮSOB PLATBY

SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM

ZÁRUKA

PŘEDPLATNÉ

MOŽNOSTI NÁKUPU

OSTATNÍ KRMIVO PRO ZVÍŘATA

Krmivo pro psy Cricksydog

#1: Kdy a jak dlouho může být podáváno krmivo pro štěňata Chucky?

Své štěně můžete krmit krmivem Chucky od 6 týdnů věku do 10 měsíců věku. Dáte-li svému psovi toto krmivo pro štěňata, můžete určitě očekávat následující výhody:

Ochrana po dobu 10 měsíců

Náš produkt jsme vyvinuli tak, aby poskytoval perfektní výživu pro nejmenší psy až do věku 10 měsíců!

Bezpečná péče

Přejděte na naše krmivo a pak je velká šance, že váš pes nebude mít žádnou potravinovou alergii! Základy je přece potřeba položit hned!

Správný vývoj kostí

V raném věku potřebují psi o něco více bílkovin a vitamínů než později v jejich životě. I na to naše jídlo dává pozor!

#2: Jaký je rozdíl mezi normálním a hypoalergenním jídlem?

Zatímco naše běžné jídlo je vyrobeno z masa několika druhů zvířat, na naše hypoalergenní produkty se zpracovává pouze jeden druh masa. Naše hypoalergenní krmiva pro psy navíc neobsahují žádný pšeničný lepek a kuřecí maso.

#3: Jaký je rozdíl mezi produktovými řadami Ted a Juliet?

Složení je téměř stejné, takže váš pes může jíst, co preferuje. Mezi nimi může být rozdíl v případě výroby a procesu tepelného zpracování. Respektive nabídka produktů je trochu jiná.

Největší rozdíl je „jen“ ve velikosti granulí. Zatímco naše produkty Ted jsou vyrobeny pro velké psy se zrnitostí 1,5 cm, Juliet je vhodná i pro ty nejmenší pejsky se zrnitostí 0,5-0,9 cm.

#4: Je možné měnit příchutě?

To samozřejmě můžete! Pokud váš pes potřebuje rozmanitost, můžete kdykoli změnit příchuť! Podrobného průvodce najdete zde: 

#5: Jaký je rozdíl mezi normálními a hypoalergenními konzervami pro psy?

Zatímco naše normální konzervy Ely jsou vyrobeny z několika různých živočišných druhů, hypoalergenní konzervy obsahují maso pouze jednoho zvířete. Naše hypoalergenní konzervy Ely jsou 100% bez pšeničného lepku a kuřecího masa.

#6: Je možné míchat suché krmivo pro psy s konzervami?

To samozřejmě můžete! Naše podrobné pokyny k dávkování najdete zde:

#7: Proč v našem hypoalergenním krmivu není žádné kuřecí maso?

Všimli jsme si – a to i podle vašich zkušeností – že psi, kteří jedí kuřecí, mohou dříve onemocnět a mohou se u nich dříve projevovat příznaky potravinové alergie. Bohužel pro to neexistují žádné vědecké důkazy, ale nechceme zbytečně riskovat.

Pokud nemusíme, nebudeme to riskovat. To je důvod, proč všechna naše hypoalergenní krmiva pro psy – ať už je to Juliet nebo Ted – neobsahují kuřecí maso!

#8: Proč naše hypoalergenní krmivo pro psy neobsahuje pšenici a lepek?

Jak víme, psi přišli z divočiny. I když to na pohledech mnoha pejsků není poznat. 🙂 Psi ve volné přírodě moc obilí a pšenice nejedli. Samozřejmě, že by se mohli do určité míry přizpůsobit tomuto ochočenému životu, ale i v tomto případě jsme ráději opatrní.

Proč bychom dávali pšenici do našich hypoalergenních potravin, když u lidí roste citlivost na pšeničný lepek? Pšeničný lepek může snadno vyvolat alergické reakce i u psů.

Naším mottem je “Vždy je lepší si se zdravím psa nezahrávat a zbytečně neriskovat‘. Když se můžeme kuřecímu masu a pšenici vyhnout, proč bychom je přidávali?

#9: Proč naše hypoalergenní krmivo pro psy obsahuje pouze jeden zdroj bílkovin (monoprotein)?

Hypoalergenní krmiva pro psy v zásadě nemusí mít pouze jeden zdroj bílkovin. Jen my jsme to zavedli jako jakési naše domácí pravidlo.

Abychom co nejvíce usnadnili odstranění bílkovin, které způsobují alergické reakce, ze života vašeho psa, přidáváme do našeho krmiva pouze jeden druh bílkovin, takže i psi na eliminační dietě mohou naše krmivo jíst.

Pokud tedy váš pes jí například naše hypoalergenní jehněčí krmivo Juliet a nemá po něm žádné nežádoucí příznaky, je jasné, že váš pes jehněčí jíst může. A pokud krmíte svého psa jídlem, které obsahuje kuřecí maso, a později váš pes dostane vyrážky, víte, že váš pes kuřecí maso jíst nemůže.

Žádný z našich hypoalergenních produktů neobsahuje kuřecí maso a pšeničný lepek! Navíc jsou naše hypoalergenní potraviny všechny na bázi monoproteinů!

#10: Mohou štěňata jíst psí konzervy?

Ano, samozřejmě! Vaše štěně může jíst naše konzervy od 6 týdnů věku!

#11: Kolik kusů je v sáčku zubních čističů?

Každý sáček zubních čističů obsahuje 7 kusů. To vystačí na týden. Pokud si objednáte měsíční balíček, zašleme vám 4 týdenní balíčky. Tedy 4×7=28 kusů zubních čističů.

#12: Jak velké jsou tyto zubní čističe?

Existují dvě různé velikosti. Denty Mini pro malé pejsky a Denty Maxi pro střední a velké pejsky. Denty Mini má tyčku o délce 110 x 10 mm, zatímco Denty Maxi má tyčku o délce 120 x 15 mm.

#13: Lze hypoalergenní krmivo pro psy podávat nealergickým psům?

Ano, samozřejmě! Naše hypoalergenní produkty neobsahují kuřecí maso ani pšeničný lepek, takže jsou vhodné především pro alergické psy, ale mohou je konzumovat i nealergickí psi.

Na zdravém stravování není nic špatného, nemusíte čekat, až váš pes onemocní. Z toho můžete jen těžit! 🙂

#14: Mohu dát svému velkému psovi krmivo pro malé psy?

Ano! Nicméně stojí za to tomu věnovat pozornost hlavně pokud váš pes obvykle jí velmi rychle, v tomto případě mu doporučujeme podávat větší krmivo, aby nedocházelo k dušení.

Ted je tedy doporučen pro středně velké a velké psy a naše produktová řada Juliet pro malé psy. Pro štěňata doporučujeme naše krmivo Chucky.

Každý pejsek může bezpečně jíst naše Ely konzervy a naše Friky pamlsky 🙂

Informace o doručení balíku

#1: Které kurýrní společnosti doručují balíčky?

Naše balíky jsou doručovány až k vám domů kurýrními službami PPL, u PPL si dokonce můžete vyžádat doručení na balíkové místo.

#2: Jak dlouho trvá, než balíček dorazí?

Objednávky zadané do poledne každý pracovní den předáme ještě tentýž den kurýrní službě, která ho doručí následující den. Ve všech ostatních případech trvá doručení 1-2 pracovní dny.

V 90 % případů, pokud objednáte do poledne, váš balíček dorazí druhý den!

#3: Kolik stojí doprava?

Poplatek za doručení je 69 Kč za doručení domů a 69 Kč za doručení na balíkové místo. Ale! Doprava je ZDARMA pro objednávky nad 799 Kč.

#4: Doručuje se i o víkendu?

Bohužel doručení o víkendu není možné. V tomto případě Vám můžeme nabídnout naši službu Parcel Point, kam si můžete zajít pro svůj balíček i o víkendu!

#5: Kde najdu místa Parcel Point?

K seznamu míst pro vyzvednutí balíků se dostanete kliknutím na odkaz níže:

#6: Jak mohu sledovat svůj balíček?

U PPL obdržíte číslo balíku e-mailem, abyste mohli svou objednávku snadno sledovat.

Kurýrní společnosti vám po obdržení zásilky od nás zašlou e-mail s identifikačním číslem vašeho balíku. Když ho zadáte do níže uvedených rozhraní, uvidíte, kde se váš balíček právě nachází.

V případě PPL:

#7: Mohu změnit čas doručení?

Ano, samozřejmě! Můžete tak učinit přímo u nás nebo u kurýrních služeb. Důležité: takové změny u vašeho balíčku lze provádět až do poledne!

Jakmile předáme váš balíček kurýrní službě, je snazší, když pro provedení změn kontaktujete přímo tuto službu. Pokud jste ještě neobdrželi email o předání balíku kurýrní službě, určitě nás kontaktujte. Doporučujeme nám zavolat, protože je to nejrychlejší. E-mail je ale také perfektní řešení!

Pokud jste trochu zmatení nebo si nevíte s něčím rady, neváhejte nás kontaktovat telefonicky/e-mailem. Vždy vám pomůžeme, bez ohledu na to, o jaký problém jde!

Informace o platbě

#1: Je možné platit online?

Ano, můžete bezpečně platit online pomocí GoPay. Neukládáme žádné informace o kartě. Všechny údaje o kartě zadáváte bezpečně do online rozhraní GoPay!

#2: Je možná platba na dobírku?

Ano, samozřejmě! Jen se ujistěte, že jste při zadávání objednávky zvolili platbu na dobírku. V tomto případě můžete zaplatit u kurýra. V mnoha případech mají terminál, ale prosím jděte na jistotu – pokud neznáte místního kurýra – mějte u sebe vždy nějakou hotovost. Pokud jste zvolili doručení na Parcel Point, téměř jistě tam budete moci platit kreditní kartou!

#3: Jaké další platební metody existují?

Je možná i platba předem. V tomto případě bude váš balíček odeslán, jakmile částka dorazí na náš účet. Obvykle k tomu dojde během 2–3 pracovních dnů. Také díky novým bankovním předpisům je již nyní možné, že vaše objednávka bude přijata dříve, takže váš pes dostane báječné krmivo dříve! 🙂

Otázky týkající se služeb zákazníkům

#1: Na jakou e-mailovou adresu mohu psát?

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu na adrese ahoj@cricksydog.cz

#2: Na jakých sociálních sítích vás mohu kontaktovat?

Můžete nás kontaktovat na následující facebookové stránce: https://www.facebook.com/cricksydog.cz. Instagram zatím nedoporučujeme, málokdy tam máme čas odpovědět na nějaké otázky.

#3: Kam mám psát firemní požadavky?

Veškeré firemní požadavky pište na následující e-mailovou adresu: ahoj@cricksydog.cz

Záruční podmínky

#1: Co mám dělat, když můj balíček nedorazil/byl poškozen/byl nekompletní?

Pokud máte nějaké problémy s balíkem nebo doručením, kontaktujte nás! Emailem nebo telefonicky. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, proto můžeme také zlepšovat naše procesy.

Naše e-mailová adresa: ahoj@cricksydog.cz

Naše telefonní číslo:

Neváhejte nás kontaktovat, vždy vám pomůžeme, pokud máte nějaké dotazy nebo si nevíte rady!

#2: Jak funguje záruka na produkt?

Pokud byste vy nebo váš pes měli s našimi produkty nějaké problémy, můžete kdykoli využít naši záruku na produkt. Jediné, co musíte udělat, je upozornit nás e-mailem a zaslat nám číslo účtu. Během několika dnů vám vrátíme plnou cenu balíčku bez jakýchkoliv otázek!

#3: Jak mohu svůj balíček vrátit?

Pokud nám z jakéhokoli důvodu potřebujete vrátit balíček, můžete tak učinit prostřednictvím pošty nebo jakékoli kurýrní služby na následující adresu:

Adresát: Logispro s. r. o. (CricksyDog)

Adresa: Klírova 1912/12, 148 00 Praha 4 – Chodov

Protože náš sklad je tady 🙂

#4: Jak funguje náhradní balíček?

Pokud z nějakého důvodu potřebujete vyměnit váš balíček, zašleme vám balíček náhradní. Kurýr vám jako obvykle přiveze nový balíček a původní balíček stačí jen kurýrovi předat v zapečetěné krabici.

Otázky ohledně předplatného

#1: Co je předplatné?

Náš předplatitelský systém byl vytvořen pro vaše pohodlí. Můžete si vybrat, jaké produkty chcete a v jakých intervalech, a my vám je pošleme automaticky, takže se nemusíte obtěžovat s objednávkou.

Kdykoli se můžete přihlásit k odběru kteréhokoli z našich produktů. Objednávku můžete také kdykoli změnit na stránce svého profilu.

Náš obecný průvodce objednávkami najdete zde: 

#2: Jak mohu změnit své předplatné?

Předplatné můžete změnit pomocí různých tlačítek na stránce vašeho profilu. Můžete přidat nový produkt, zvolit nový termín dodání nebo dokonce změnit dodací adresu.

Více informací o našem systému předplatného naleznete zde:

#3: Může být moje předplatné pozastaveno?

Ano, samozřejmě! Pokud se jídlo nahromadilo nebo ho z nějakého jiného důvodu nějakou dobu nepotřebujete, můžeme předplatné pozastavit, které můžete kdykoli znovu spustit, nebo zadat novou objednávku/předplatné.

Můžete to snadno provést na stránce svého profilu.

#4: Co to znamená obnovit mé předplatné?

Datum obnovení předplatného je datum, kdy vyprší vybraný interval. To znamená, že v tento den pro vás připravíme váš nový balíček.

Pokud toto datum připadne na pracovní den ráno, bude váš balíček předán kurýrní službě ještě tentýž den. V odpoledních hodinách nebo o víkendu bude váš balíček odeslán následující pracovní den.

Jakmile je váš balíček odeslán, tento interval začíná znovu a celý proces se opakuje. Dokud to nezměníte. Pokud tedy potřebujete, řekněme, pytlík psího žrádla na měsíc, je možné, že už nikdy nebudete muset kupovat psí žrádlo, protože váš balíček automaticky odesíláme s hodinovou přesností každý měsíc! 🙂

#5: Jakou povinnost má toto předplatné?

Neexistuje žádná povinnost předplatného. Předplatné můžete kdykoli pozastavit nebo zrušit!

#6: Mohu mít více předplatných najednou?

Ano, samozřejmě! Pokud potřebujete různé produkty v různých časech a frekvencích, můžete vytvořit více než jedno aktivní předplatné najednou.

Ačkoli tuto možnost nedoporučujeme, protože je velmi snadné různé předplatné zaměňovat. Než si nastavíte dvě předplatné, promluvte si s naším zákaznickým servisem. Podívejte se, zda vám nemohou pomoci mít všechny vaše objednávky v jednom předplatném. 🙂

#7: Jak mohu zaplatit za své předplatné?

Platit můžete i na dobírku u kurýra a v mnoha případech i platební kartou. Můžete si ale vybrat i platbu předem. A pro ještě větší pohodlí můžete dokonce platit pomocí SimplePay. V takovém případě vám systém automaticky strhne částku z vaší karty, takže ani to nemusíte řešit.

#8: Musím za své předplatné platit předem?

Samozřejmě že ne! Pouze pokud chcete platit předem. Ale i v tomto případě musíte zaplatit pouze cenu jednoho balíčku.

#9: Jakou slevu dostanu s předplatným?

Pokud se přihlásíte k odběru, získáte 10% slevu z ceny každého produktu zahrnutého v předplatném.

Další možnosti nákupu

#1: Mohu si koupit krmivo pro psy CricksyDog v obchodech?

Ne. Objednávat můžete pouze přímo u nás, nemáme žádné prodejce. Pokud by prodejci byli, objevil by se zde jejich seznam.

#2: Mohu si koupit jídlo v jiných internetových obchodech?

Ne. Objednávat můžete pouze přímo u nás, nemáme žádné prodejce. Dokonce ani internetové obchody!

#3: Kde si mohu objednat?

Objednávku můžete zadat na našem webu, e-mailem nebo dokonce na chatu na Facebooku! Objednávat u nás můžete v podstatě kdekoli, kde nás zastihnete! 🙂

Ostatní krmivo pro domácí zvířata

#1: Máme také krmivo pro kočky?

Ano! V polovině roku 2020 jsme vytvořili sesterskou značku specializující se na kočky Mrs. CAThy. Zaručujeme zde stejně vysokou kvalitu jako u krmiv pro psy.

Produkty pro kočky najdete zde:

#2: Máme nějaké další krmivo pro domácí mazlíčky?

Aktuálně je na CricksyDog krmivo pro psy a krmivo pro kočky na Mrs. CAThy. V budoucnu můžeme mít i jiné krmivo pro domácí mazlíčky.

Nezávisle ověřeno